سایت حرفه ای و ویژگی های مربوط به طراحی آن
نوشته شده توسط : hiwebex

نظر به گسترش روز افزون آمار کاربران اینترنت, این فضای مجازی به بستری مناسب برای تجارت الکترونیک تبدیل شده است و با این اوصاف داشتن یک سایت حرفه ای به یکی از نیاز های اساسی واحد های تجاری محسوب می شود. شرکت ها می توانند با توجه به اهداف در نظر گرفته شده برای کارشان اقدام به راه اندازی طراحی وب سایت به صورت کاملا حرفه ای برای تبلیغ و فروش محصول مورد نظرشان بنمایند.

تفاوت سایت حرفه ای با سایت معمولی

طراحی وب سایت های معمولی از یک قالب اولیه و آماده تبعیت می کنند و به نسبت هزینه کمتری برای راه اندازی نیاز دارند در مقابل این سایت ها سایت حرفه ای قرار می گیرد که برای طراحی آن مقادیر بالایی باید هزینه کرد, اما ارجحیت آن ها در این است که این سایت های حرفه ای از ابتدا و به صورت اختصاصی برای کار شما طراحی و راه اندازی می شوند.

ویژگی های یک سایت حرفه ای

همان طور که اشاره شد طراحی سایت حرفه ای براساس اهداف سایت شما و نیاز های مخاطبین آن طراحی خواهد شد, تمام ویژگی هایی که برای طراحی یک سایت حرفه ای در نظر گرفته می شود نهایتا باید منجر به یک هدف خاص شود و آن افزایش آمار بازدید کاربران از سایت شماست.
تعدادی از این ویژگی ها عبارتند از:
1. گرافیک جذاب
2. مشتری پسند بودن
3. سرعت بالای صفحات در بالا آمدن
4. هماهنگی با تمامی مرورگر ها
5. امنیت بالا
6. تامین نیاز های کاربر تنها با چند کلیک
بنابر تمامی مطالب عنوان شده یک طراح سایت حرفه ای باید بتواند در طراحی وب سایت با درنظر گرفتن ویژگی های فوق سایت را به گونه ای طراحی کند که منجر به افزایش آمار بازدید از سایت شود.





:: برچسب‌ها: سایت حرفه ای , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: